Wyspa Sark o której
pisałem wcześniej, była jednym z celów symulacji w trakcie której fotografowaliśmy
sektor F2. Została ona przez nas namierzona w szóstej minucie symulacji (scenariusz:
sark.scn):
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiWKzeJliMBJIfxaJIwM_ZW26XKYW1F5r5JbG-j9mvNoGhDcHnv61-Y17lp-kOiju27Wg0nyk-i_1tfrNjFNMm7T9cVxhYlj6MaiXGZGEp05A4UYVcWHeUcHa1jORmVyzu8x_wg3ajUaA2F/s400/sark07.png)
Poniżej zamieszczam zbliżenie uzyskane przy pomocy World Winda. Sark to ta wyspa w prawym dolnym narożniku.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi7qQrAjbYJYk1Y6I_vOdE1wowB8-dFGihVd-NfCbqnTNY7i-McpoFu6X6QgZDz0ut2V75KSfgrMGHSF_zIfc_xp8KqhwV-BXBifrzOnm5k6v0Ik8fpYfzxlma9ChdnigntXiMalsYHH6ci/s400/sarkworldwind02.png)
Jeżeli masz zainstalowanego World Winda, to możesz przyjrzeć się wysepce z bliska klikając:
tutaj lub
tutaj. Wysepka Sark nie była jedynym celem tej misji. Pozostałe zdjęcia znajdziesz w
tym albumie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz