Ciąg dalszy z
LostPozostaje wyjść drugim lukiem, by móc przyjrzeć się w pełni uszkodzeniom statku.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhqoIj0ZiXHi1ochPzFexX1QE2kNJCwhvMiijmojCHdizQx0cZutjbZIbC-6CsIVVJZmcdswqNVbsJU6PP5nEtS4DxnNFTnlwQE78NROGGe2NxWybm_jp_n8wakxjHJltHOYa6CEJ90GLg6/s400/lost2.png)
Pech chce, że górna strona statku jest nieoświetlona przez Słońce:
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhXmYVWE0rclAMSi-pVWQo7u-XBLScrWBKRRX6w5xnllORfijApuDV2tM326lXpa0hu4scSCmu8vKlNdM8zZZU8-RfgQAvBRjoNqAhA93JkWxCsY2U_es9TJWyhO8JXKRe484KeCEDpHXcJ/s400/Schowek01.png)
Wzmocnienie obrazu pozwala jednak zlokalizować przynajmniej część uszkodzeń:
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhASqEnHNfDYjHPfpatx9fWfBaXmcoW68vpm6G7N-q00A0B60xvBPo28YtW1FdfFIyQAIOpN1rR_FoHSlYQJcztBPnaB8oFXh5LaKlQY5Z07KwGlGZCRUH-0-G6N2I-1paKDqwb7L9cPsle/s400/upside.PNG)
O wiele "jaśniej" wypadają oględziny dolnej części statku:
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjmSBtfNRv2Rqlq13PFoXJeIxMaxgBUUXgTpGPKVZDsBWUKjfxbdR9t9Eg8LJp5Vu_gvf62ZCSoniUPqiHuMYoctKfEReRRW2UlZ6OEX9uvVgOn2fzVYgrF4qjmEhDrN0g6-mIlIV23sodr/s400/downside.PNG)
Widać wyraźnie uszkodzenia pokrywające się z wcześniejszym raportem.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEggsG0V2Xf9U3diVbI71CWbe13e-HhrAD5x-fUhKhnD31i3CWZkWmpsVXn3lOPA67DkeOpnXpISPKc8Q72IywrIGT1NrmCgdgvXEivZ4ynRRXzJBPB00cqJLsi4-EaqpfO4eSQ_ZzbUhjIM/s400/20lost.PNG)
Powrót do modułu następuje po mniej więcej 14 minutach.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz