![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhvdppGYNyomizKmFF8RFN4bFqI_WURzLou4iwzLzVRETg0ulmHcycghiCxbE_NODjhqBx-Fn1Du_dmKXayGW-TmXHzI1YAFRflYjCBLP2hWH1NrB52EpiU24GUhzNiqtNHwIyiJ8L5LAvD/s200/ender.png)
Ciąg dalszy z
Lost 3Od otwarcia włazów w uszkodzonej Delcie minął dzień. W międzyczasie na podstawie tutoriala
Wejście na orbitę DG i DG-S powstaje skrypt, który ma umożliwić jednostce ratunkowej znajdującej się w Cape Canaveral optymalne wejście na orbitę.
Zostają również przetestowane wszystkie systemy pokładowe, dzięki czemu Delta osiąga gotowość startową.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh9IEo_FUHAKp7x1eWw035rdqMS_l7lyoQucZfwlfUy2JlwGGHNg8Q6Rc03C_BinFuDvKQgtF414eSb7S3TSPduiVEAjkaxikOrr8JCY7EUrjXS146w58XUNEXA7ypa4kjH0S-USBqRRRfp/s400/dgskokpit.png)
Tymczasem na pokładzie modułu ratunkowego cały czas trwają próby odblokowania śluzy umożliwiającej przejście do uszkodzonego statku. Konieczny się staje kolejny spacer kosmiczny. Jego przebieg zostaje zapisany w albumie spacewalk.
Kolejna analiza:
But1Cockpit 0 0 0 2 2 2 0 2 2 2 2 2 2 2 2 1 1 2 1 1 1 5; Seatbelton
But1Cockpit 0 0 0 2 2 2 0 2 2 2 2 2 2 2 2 0 1 2 1 1 1 5; Seatbeltof
But1Cockpit 0 0 0 2 2 2 0 2 2 2 2 2 2 2 2 0 1 0 1 1 1 3; 23lost.scn
Kolejna próba naprawy:
But1Cockpit 0 0 0 2 2 2 0 2 2 2 2 2 2 2 2 1 1 0 1 1 1 3; 24lost.scn
FailNoseCone 0 ; 24lost.scn
NOSECONE 1 1.00 ; 24lost.scn
Kolejny spacer:
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgVeqrMn1QHdwvD1K5aixAPA4SC9a7XAcFnj77xUpIiE8_Ep8C4xBB7V85UnzIy6ZMVw91b9d5wCTtKOyO9mVdLEHSbWc-8JYraocTfNvf8yh6qx45-W7Ohs1XCRJMnce20Bmy4p0YEWXPI/s400/Schowek01.png)
Wydaje się, że śluza pomiędzy Deltą a modułem ratunkowym wreszcie jest sprawna. Dobrze rokuje również zapalenie się kontrolki SeatBelt na pulpicie kontrolnym Delty:
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhXe-cAtm1rqUfGvqdEPI95VnJKqUALROidhCUizV2YTOM1x8Ec1vb2u2veIz7WmmlIUPfmVHc2jDIr37atYOuCXn-_prHH4lU2wFeKwogSbhaKk6IFaBmiYRFwV7DSnlfMICGIqL4WIe_w/s400/Schowek02.PNG)
Po zakończeniu spaceru następuje ponowna próba przedostania się z modułu ratunkowego do Delty:
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj1dCeMz11vrV8Tq2jvCqJmr7Ju7mDqIUNsi1RaVeCKBNZPjapXBQNzt4HvF1Y3oT2YbWvBHj967t6hryvGW7nPCGobLRrypinKPL3_91e2oDpttNDUoJ5-CIHZKVv4HakbF9W3ZRlMQKjJ/s400/25lost.PNG)
Kończy się ona sukcesem - choć widok nie napawa optymizmem. Pół biedy, że systemy statku informują o krytycznych warunkach panujących w kabinie (co nie dziwi, uwzględniając fakt że owiewka poszła w drobny mak). Najbardziej niepokoi widok monitora komputera pokładowego. Ten niebieski ekran - nie wróży on nic dobrego. Również widok kontrolek sygnalizujących uszkodzenia nie pozostawia złudzeń co do kondycji statku.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz