niedziela, 17 listopada 2013

CAP 2013 zamknięty

I:\pappert\guideddiscovery\WorldWideTelescope\pilots\cap2013\wycieczkadoTorunia\Astrobazy.htm
I:\pappert\guideddiscovery\WorldWideTelescope\pilots\secretsofwwt\astrometrica\AstrometricaWWT.htm
I:\pappert\guideddiscovery\WorldWideTelescope\pilots\cap2013\cap2013photos\friends\CAPFriends.htm
By zamknąć  konferencję Communicating Astronomy with the Public 2013, może najpierw zdjęcie grupowe:
Cała galeria znajduje się na Flickrze. Nie ma tam jednak wszystkiego, więc jedno ze swoich zdjęć wrzucę poniżej:
Kiedy skończyła się konferencja, pojechaliśmy do Torunia. Lubię to miasto - odwiedziłem je już dwa lata temu, kiedy po raz pierwszy prezentowaliśmy publicznie WWT. Po zwiedzeniu starówki udaliśmy się do jednej z  Astrobaz, gdzie w pobliskiej szkole odbyły się warsztaty.  W sali, gdzie miały miejsce gdzie znajdowała się galeria prac dzieciaków pochodząca z konkursu plastycznego "Bliżej Gwiazd". Nie mogłem przepuścić takiej okazji i w trakcie kolacji wymknąłem się, by w pustej już sali móc się nacieszyć każdą z prac.  Przy okazji wykonałem zdjęcia, które umieściłem w tym albumie.  Przypominają mi one inną galerię,  z  przed lat do której raczej już nie wrócę. Powstała ona w efekcie konkursu "Odkryj swój Wszechświat", w którym też wzięliśmy udział. Na konkurs można było przesyłać każdą pracę związaną z astronomią. Były zatem programy komputerowe, dzienniki obserwacji, my przesłaliśmy grę planszową oraz bloga. Największe jednak wrażenie zrobiły na mnie prace plastyczne. Początkowo eksponowane były w Centrum Konferencyjnym UJ, potem przeniosły się na chwilę do MOA, potem zaś ... słuch o nich zaginął. Szkoda. Taki już niestety bywa los dziecięcych prac. Prędzej, czy później lądują w jakiejś piwnicy lub na strychu.
Teksty powiązane: Nasze pięć minut na CAP, Pora wracać, UNAWE.

Brak komentarzy: