![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjVngvNztpWMAheJ8p6Xl-wz7YiPjGJwm6-Htj2dBauSgpfDy9QnZ6KRdtWuq8xavIFVmjrI4x8tkufG-7r7ggRWM7Oi1P2Eelj4wMGBJ5MIrUODq3kDHl1HDZM6kBxdSqC3AmwdWJ6E3Bp/s600/tomamyplamy.png)
Ładne, prawda? Mam tu na myśli plamy słoneczne, które pojawiły się na Słońcu w Orbiterze. Wszystko za sprawą dagoO, którego dodatek 3D Sun zagościł właśnie w mojej instalacji. Dajmy jeszcze zbliżenie w WWT:
Znajomy widok? Jeśli nie, to dla przypomnienia Słoneczniki Thorvaldsena:
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh3moKJUpDbWF-w6jF5M92zh6_LbK_Y080oCRR7NLKlD-TgqCtLzjtjPFXz6btDTgdBcHE8x3XY25bComnB-bpdG7WBQv-kmP93IxiCLjqtr_Ai6Gl9izzOOBFXaK_DAIrI4cDI2eyWYdmZ/s600/plamywwt.png)
![]() |
Od Słoneczniki Thorvaldsena |
Tak, dokładnie te same:) Celestia posiada bogate zasoby dodatków, wśród nich są również tekstury powierzchni planet czy gwiazd. Wystarczy o tym pamiętać - i już mamy sposób dzięki któremu możemy obejść jedno z ograniczeń WorldWide Telescope, którym jest niezbyt bogaty model Układu Słonecznego. Po prostu wczytujemy jedną z tych tekstur i gotowe. Pamiętać tylko trzeba, że sprawdza się to w przypadku obiektów kulistych. W innych, niestety wyświetlony widok zbyt realistyczny nie będzie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz