niedziela, 29 czerwca 2008

Pocztówki z orbity - (na razie;) koniec.

Wczoraj mieliśmy outdoor "Piracka przygoda". Jestem zadowolony. Jakieś tam obawy które miałem okazały się bezpodstawne. Wszystko poszło szybko, sprawnie - dopisali zarówno partnerzy, z którymi realizowaliśmy zabawę jak i klienci.
Tymczasem wypada mi zamknąć serię, którą prowadziłem sobie mniej więcej przez mniej więcej 65 postów. Liczba ta zapewne ulegnie zmianie, gdyż (na razie;) koniec wcale nie oznacza zakończenia. Tymczasem:Satelita obserwacyjny CRG-00 został na powyższej grafice uchwycony o wschodzie Słońca na tle nocnych miast Półwyspu Indyjskiego. Jego położenie zapisałem w scenariuszu CRG00.scn.Międzynarodowa Stacja Kosmiczna ISS znajduje się właśnie nad południowo-wschodnim Pacyfikiem. Zapisuję jej położenie w scenariuszu ISS.scn.Kosmiczny Teleskop Hubble'a właśnie wlatuje nad Amerykę Południową. Scenariusz: hubble01.scnStacja Mir niedawno wleciała nad Ocean Indyjski. Scenariusz: mir.scn
Symulację kończę na 29 czerwca b.r. 20080629.scn

Brak komentarzy: