wtorek, 4 maja 2010

Śladami Jones'a: Albert i Kate.

Kiedy robiłem sobie notatki o dzienniku, jakoś tak czułem że czegoś mi brakowało. Poszperałem sobie w starych plikach, pamiętających chyba jeszcze rok 2005 i znalazłem tego oto jegomościa razem z reprodukcjami stron jego dziennika.
Wujek Albert był bohaterem trzech gier wydanych u nas przez Techland. Magiczny album Wujka Alberta, Fantastyczna podróż Wujka Alberta oraz Tajemnicza wyspa Wujka Alberta - wszystkie one utrzymane były w konwencji jak gdyby interaktywnego dziennika, zawierającego na kolejnych stronach ukryte przejścia, zagadki oraz elementy zręcznościowe. Ciekawe, lecz całkiem kojarzy mi się forma tych gier z lapbookiem:
Choć jak się wydaje Albert jest nieco ciekawszy:) Zaś co do Kate ... to będę musiał jeszcze poszukać puki co zadawalając się tym.

Brak komentarzy: