poniedziałek, 13 października 2008

Na raty - kiedyś skończę tego posta;)

Z okazji bieżących wydarzeń umieściłem Kaczora i Donalda na pokładzie Delty mającej wyraźne problemy:
Od LostEnd
Być może konieczność wybrnięcia z kłopotów nieco ich ostudzi. Tak oto zakończyłem jak na razie serię "lostów". Przejadła mi się - podobnie zresztą jak serial.
Lost - pierwszy post z serii, zawierający m. in. linki do stron poświęconych serialowi "Zagubieni" oraz opis scenariusza zawierającego uszkodzoną Deltę Glider IV.
Lost 2 - zawiera grafiki przedstawiające uszkodzenia oraz opis EVA.
Lost 3 - zawiera fragmenty scenariusza kodujące stan poszczególnych "drzwi" w Delcie. Z tego powodu dość ważny.
Lost 4 - jak wyżej.
Lost 5 - jak wyżej - przy okazji wypreparowałem w oddzielnym scenariuszu owiewkę i klapy zamykające wnęki turbopaków.
Zemsta Sithów - akurat leciała w TV. A przy okazji trochę opisałem Sync Orbit MFD.
Strefa parkowania. - naprawiono antenę.
Podejście - 49 metrów do spotkania które miało być nietypowe ...
Spotkanie - ... i było, dzięki edytorowi scenariuszy.
Geografia zamknięta. - aczkolwiek nie do końca. Dojdą do niej na pewno nowe grafiki. Wizyta w Nebrasce też była.
2996/3019 - w tym poście pojawił się X-15, NASA osiągnęła pięćdziesięciolecie, naszemu zaś blogowi stuknęło trzy tysiące odwiedzin.
UMMU for all - przynajmniej teoretycznie. - miało być fajnie - załoga w każdym statku który pojawia się w Orbiterze. Niestety - stary znajomy błąd.
Bez granic. - przejedli mi się ZAGUBIENI. Odnotowałem link do ciekawego projektu edukacyjnego, poświęconego karierom związanym z NASA.

Brak komentarzy: