Od otwarcia włazów w uszkodzonej Delcie minął dzień. W międzyczasie na podstawie tutoriala Wejście na orbitę DG i DG-S powstaje skrypt, który ma umożliwić jednostce ratunkowej znajdującej się w Cape Canaveral optymalne wejście na orbitę.
Zostają również przetestowane wszystkie systemy pokładowe, dzięki czemu Delta osiąga gotowość startową.Tymczasem na pokładzie modułu ratunkowego cały czas trwają próby odblokowania śluzy umożliwiającej przejście do uszkodzonego statku. Konieczny się staje kolejny spacer kosmiczny. Jego przebieg zostaje zapisany w albumie spacewalk.
Od LostSpacewalk |
Kolejna analiza:
But1Cockpit 0 0 0 2 2 2 0 2 2 2 2 2 2 2 2 1 1 2 1 1 1 5; Seatbelton
But1Cockpit 0 0 0 2 2 2 0 2 2 2 2 2 2 2 2 0 1 2 1 1 1 5; Seatbeltof
But1Cockpit 0 0 0 2 2 2 0 2 2 2 2 2 2 2 2 0 1 0 1 1 1 3; 23lost.scn
Kolejna próba naprawy:
But1Cockpit 0 0 0 2 2 2 0 2 2 2 2 2 2 2 2 1 1 0 1 1 1 3; 24lost.scn
FailNoseCone 0 ; 24lost.scn
NOSECONE 1 1.00 ; 24lost.scn
Kolejny spacer:Wydaje się, że śluza pomiędzy Deltą a modułem ratunkowym wreszcie jest sprawna. Dobrze rokuje również zapalenie się kontrolki SeatBelt na pulpicie kontrolnym Delty:Po zakończeniu spaceru następuje ponowna próba przedostania się z modułu ratunkowego do Delty:Kończy się ona sukcesem - choć widok nie napawa optymizmem. Pół biedy, że systemy statku informują o krytycznych warunkach panujących w kabinie (co nie dziwi, uwzględniając fakt że owiewka poszła w drobny mak). Najbardziej niepokoi widok monitora komputera pokładowego. Ten niebieski ekran - nie wróży on nic dobrego. Również widok kontrolek sygnalizujących uszkodzenia nie pozostawia złudzeń co do kondycji statku.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz