niedziela, 7 września 2008

Gwiezdne wojny - pożytków z fantastyki ciąg dalszy.

Telewizja polska wyemitowała pierwszy odcinek Gwiezdnych Wojen - Mroczne widmo. Grafika powyżej przedstawia Dartha Maula, jednego z czarnych charakterów tej serii. Zlinkowałem ją z Biblioteki Ossus - najobszerniejszego chyba pod względem informacji portalu poświęconego tej sadze. Sporo napisano w wpływie Gwiezdnych Wojen na kulturę masową, mnie jednak bardziej interesuje wpływ tej sagi na wyobraźnię twórców związanych z modelowaniem 3D. Właśnie przejrzałem sobie modele związane ze Star Wars na Orbit Hangarze, zaś w symulacji którą się bawię zagościł Falcon Millenium.Dodatek ten, autorstwa filozofio znajduje się tutaj. Powyższa scena została zapisana w pliku 15falconmillenium.scn

1 komentarz:

Adrian Pawlak pisze...

Gwiezdne Wojny to moje ulubione filmy z gatunku science fiction. Od jakiegoś czasu zbieram wszystko co ma związek z uniwersum Star Wars. Są to m.in. komiksy, gry, figurki oraz kolekcjonerskie wydania filmów. W tego typu rzeczy zaopatruję się w sklepach internetowych https://4gift.pl/gadzety/gadzety-filmowe/gadzety-ze-star-wars. Można w nich znaleźć o wiele większy wybór niż w sklepach stacjonarnych. Kolekcjonowanie daje mi ogromną frajdę. W przyszłości mam zamiar dalej rozbudowywać moją kolekcję.