środa, 17 września 2008

Szukajcie a znajdziecie.

W poście Nie tylko YSS wspomniałem gdzie pisałem o symulacjach lotów kosmicznych wspomniałem o dwu bardzo ciekawych konstrukcjach symulatorów, których niestety nie udało mi się ponownie odnaleźć w necie. Tymczasem wczoraj przeglądając strony offline pobrane onegdaj udało mi się je odnaleźć.
Zdjęcie poniżej przedstawia kokpit symulatora i zostało opisane jako FS9 - NASSAC SImulator Ready for Takeoff 04/24/07. Jak się domyślam, NASSAC to chyba skrócona nazwa szkoły. Niestety, pod jej adresem internetowym www.nassac.faithweb.com znajduję tylko informację, że strona jest czasowo niedostępna. Sądząc z kolei po tym zdjęciu: szkoła ta w jakiś sposób współpracowała z Delmarva Regional Christian High School. Co ciekawe, linki do zdjęć biegnące z onegdaj zarchiwizowanej przeze mnie strony działają poprawnie. Więcej na razie nie chce mi się szukać. Chciało mi się natomiast zrobić album zawierający kopie pobranych przeze mnie z ich serwera zdjęć. Jest on tutaj.
Drugi ze znalezionych symulatorów wygląda tak: Jego twórcą jest człowiek posługujący się na forum Orbitera nickiem Firebird, zaś strona poświęcona tej konstrukcji znajduje się tu.
Wracając do symulacji, którą się aktualnie bawię: wykonałem zestaw scenariuszy który przyda mi się później do konfiguracji różnych etapów załączania kokpitu, zaś w albumie geografia pojawiy się kolejne zdjęcia:
Od Geografia
Symulację zakończyłem na dzisiejszym dniu, na godzinie 18.00:

Brak komentarzy: