Orbiter nie jest zbyt mocny, jeżeli chodzi o wyświetlanie obiektów głębokiego nieba. Właściwie, to wcale nie jest mocny. Potrafi jednak wyświetlać na niebie markery, podobnie jak na powierzchni ciał niebieskich.

Struktura plików definiujących markery oraz ich położenie są też analogiczne:

Dzięki temu można by w najgorszym razie tworzyć zestawy markerów odpowiadające obiektom znalezionym w
Galaktycznym Zoo. Uwzględniając jednak fakt, że SDSS posiada
mechanizmy umożliwiające pobranie z serwera konkretnego obrazu:

można by się pokusić o stworzenie wtyczki, która by wyświetlała pobrany z SDSS obraz nieba na jednym z wyświetlaczy MFD.
Tymczasem wstępne zabawy z modułem ratunkowym wypadły pomyślnie:

Dodatek sprawuje się jak należy i nie gryzie z niczym. Dołączyłem też jedną Deltę S do zabaw lotniczych:

I to by było w zasadzie na tyle. Jeszcze tylko stan bieżący symulacji:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz