sobota, 6 września 2008

Pożytek z fantastyki.

Ktoś mi napisał niedawno: "Zdecydowanie obracam sie nie w tym towarzystwie co trzeba jezdzac na konwenty fantastyki, podczas kiedy odbywaja sie takie imprezy jak Multiastro." Cóż, właśnie niedawno odwiedziłem Instrukcje i Tłumaczenia Szymka Endera, gdzie w dziale nowości znalazłem sobie to:Jest to zestaw slajdów z prelekcji wygłoszonych w Śląskim Klubie Fantastyki w lipcu i sierpniu tego roku. Zestaw ten zawiera dokładnie to co trzeba: w dodatku podane w całkiem fajny wizualnie sposób:Ogółem w ten deseń są 82 slajdy. I tak sobie myślę, że skoro owa prezentacja powstała w kontekście Klubu Fantastyki, to chyba jakiś pożytek z uczestniczenia w imprezach "fantastycznych" jest.

Tymczasem dzisiaj po raz kolejny obserwowałem układ księżyców Jowisza. Poniżej zamieszczam jego powiększony opis (zrobiony oczywiście na Orbiterze):Wspomnę tu jeszcze, że przy pomocy Telescope MFD dzięki któremu powstała powyższa grafika można uzyskać również informacje dotyczące obserwowanego obiektu:Tymczasem na symulacji stuknęła 1:52:

Brak komentarzy: