czwartek, 22 stycznia 2015

Klasyczne Menu Start w Windows 8 i 8.1

I:\pappert\guideddiscovery\WorldWideTelescope\software\wintips\Windowstips.htm
Przyznam, że jedną z rzeczy która najbardziej mnie wkurzała w Windows 8.1 był brak klasycznego menu Start. Po szybkim zguglowaniu tematu trafiłem na poniższy tutorial:


I faktycznie, po pobraniu i instalacji Clasic Shella przywitał mnie swojski widok menu start do którego przyzwyczaiłem się na drugiej z maszyn gdzie ciągle mam zainstalowane XP. Jeśli ktoś nie lubi videotutoriali, to zamiast oglądać powyższy film może sięgnąć po krótki artykuł znajdujący się na portalu VideoTesty.pl
I to by było chyba wszystko, reasumując: Classic Shell to mała, nieobciążająca zbyt zasobów aplikacja robiąca w elegancki sposób to co trzeba. Gorąco polecam każdemu, kto podobnie jak ja wkurzał się na nie do końca przemyślane "usprawnienie" polegające na zamianie w nowych Windowsach klasycznego menu start na "płytki". 

Brak komentarzy: