wtorek, 25 czerwca 2013

Podróż Małego Księcia

I:\pappert\guideddiscovery\gwiazdygwiazdozbioryplanety\unawe\UniwerseInABox\littleprince\box\eteroplane\Eteroplan.htm
I:\pappert\guideddiscovery\gwiazdygwiazdozbioryplanety\unawe\UniwerseInABox\littleprince\littleprince.htm
Kiepski ze mnie recenzent, więc nie chcę pisać o wrażeniach które wyniosłem z premiery "Podróży Małego Księcia", która miała miejsce w sobotę w chorzowskim planetarium. Po prostu są wydarzenia, które budzą skojarzenia i emocje o których w publicznie dostępnej przestrzeni bloga pisać nie chcę. Nie zdradzę również, co kryje się w widocznej poniżej skrzynce:
Podpowiem natomiast zakończenie całej tej historii:
"- To będzie ładnie. Ja też będę patrzeć na gwiazdy. Wszystkie gwiazdy będą studniami z zardzewiałym blokiem, Wszystkie gwiazdy dadzą mi pić.
Milczałem.
- To będzie takie zabawne. Ty będziesz miał pięćset milionów dzwoneczków, a ja pięćset milionów studni...
I nagle urwał, ponieważ się rozpłakał...
- To tu. Pójdę sam jeden krok naprzód.
Usiadł jednak, ponieważ bał się. Powiedział jeszcze:
- Wiesz... moja róża... jestem za nią odpowiedzialny. A ona jest taka słaba. I taka naiwna. Ma cztery nic niewarte kolce dla obrony przed całym światem.
Usiadłem, nie mogłem utrzymać się na nogach.
- Tak... to wszystko... - powiedział.
Wahał się jeszcze chwilę, później wstał. Zrobił krok ...  " - tyle wystarczy. Jeżeli tylko będziecie mieli możliwość, koniecznie zobaczcie ten seans. I dajcie sobie czas. 

Brak komentarzy: