sobota, 5 lipca 2014

TIK wg WSIP

I:\pappert\blendedlearning\BlendedLearningIndeks.htm
Ot, taka ciekawostka. Poniżej zamieszczam nagranie konferencji TIK - sprawdzone sposoby na urozmaicenie lekcji zorganizowanej przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne:

TIK – sprawdzone sposoby na urozmaicenie lekcji from WSiP - Nowoczesna Edukacja on Vimeo.
Nie będę go komentował, gdyż zwyczajnie nie miałem go czasu obejrzeć. No, może z wyjątkiem pierwszych paru minut, z których najbardziej utkwił mi fragment powitania:  "witam także bardzo serdecznie wszystkie te osoby które łączą się z nami online, wiem ze statystyk, które już do mnie dotarły że spotyka się z nami ponad trzy i pół tysiąca nauczycieli ." Ciekawe. Warto wiedzieć, że wydawnictwa również posiadają swoje zasoby e-learningowe. Trudno mi powiedzieć więcej na ich temat - są one dostępne dla zawodowo czynnych nauczycieli i nie miałem możliwości się z nimi zapoznać. Zasoby te są ściśle powiązane z podręcznikami i podstawą programową, towarzyszą im również materiały instruktażowe. Tak przykładowo zakłada się klasę na portalu wsip.net:

W chwili gdy piszę tego posta licznik odsłon tego filmu wynosi przeszło 1600. Co rzecz jasna o niczym nie świadczy, niemniej intryguje mnie ile takich klas istnieje naprawdę. Cóż, jak wspomniałem ze względu na hermetyczny zasięg portalu nie jestem na to w stanie odpowiedzieć.

Brak komentarzy: