poniedziałek, 28 lipca 2014

Świat za oknem

I:\orbiter\ch7\EarthCam\june2014\Lipcowy EarthKAM.htm
I:\orbiter\ch7\EarthCam\EarthCam.htm
Trochę mi przypomina Blue Marble:
Wygenerowany przy pomocy Orbitera obraz Ziemi widziany przez okno DG IV powracającej do domu to pierwszy z efektów przymiarki do symulacji EarthKAM'u.  Pewnie jeszcze do tematu wrócę, tymczasem jednak wciąż nie ma zleconych przeze mnie w trakcie lipcowej misji  zdjęć. Przyznam, że trochę to drażni. Liczyłem, że jedno z nich uda mi się wrzucić do tekstu, nad którym dziś pracowałem. Trudno, więcej czekać nie będę - zwłaszcza ze tekst już "poszedł". Żegnam się też chwilowo z EarthKAM'em., a na koniec mam film The World Outside My Window zmontowany ze zdjęć wykonanych z pokładu ISS:

Jego autorem jest David Paterson, film zaś stanowi kontynuację All alone in the Night, który pojawił się u nas w Nocnym locie. Mocne. Do następnego EarthKAMU:) Będzie mieć on miejsce pomiędzy 21 a 25 października oraz pomiędzy 18 a 21 listopada.

Brak komentarzy: