sobota, 26 lutego 2011

Gra Endera;)

Szymon Ender pozwolił mi umieścić na Slideshare swoje prezentacje. Oto one:
Myślę, że możliwość przejrzenia ich w sieci pozwoli wyrobić sobie zdanie na temat tego, do czego może przydać się Orbiter. Tytułem wyjaśnienia - pokazane w tych prezentacjach zagadnienia da się przy pomocy tego symulatora pokazać.
Loty kosmiczne-notatki
View more documents from JacekKupras
Eh, nie ukrywam że trochę autorowi zazdroszczę:) Fizyka nigdy moją mocną stroną nie była, zaś zagadnienia poruszane w prezentacjach są delikatnie rzecz ujmując miejscami dość mi obce. Jeszcze tytułem przypomnienia - Szymek Ender jest autorem strony orbiter.rox.pl. Choć aktualnie chyba nie rozwijana, zawiera sporo polskojęzycznej dokumentacji umożliwiającej zabawę Orbiterem. Szymek jest również założycielem Polskiego Forum Orbitera, skupiającego niewielką lecz sympatyczną społeczność użytkowników tego programu. Jest wreszcie autorem niektórych dodatków umieszczonych na Orbithangarze.

Brak komentarzy: