niedziela, 7 marca 2010

Kujawsko Pomorskie rusza do boju!

I:\pappert\guideddiscovery\WorldWideTelescope\pilots\cap2013\wycieczkadoTorunia\Astrobazy.htm
Zerknąłem dzisiaj na mapę pomiarów towarzyszących Globe at Night. Jakoś nie mogę się na niej dopatrzeć efektu wysłania raportu z naszymi pomiarami. Czyżby efekt używania Chroma? Zaintrygował mnie natomiast wpis towarzyszący pomiarowi, który uchwyciłem na powyższej grafice. Astrobaza I LO w Brodnicy - cóż to może być? Efektem poszukiwań na Google'u jest poniższa prezentacja:
Na Slideshare umieściłem również tekst, omawiający krótko ten projekt. Niestety, nie udało mi się znaleźć żadnych zdjęć pokazujących przygotowania do budowy tych obserwatoriów. No, inna sprawa że szukałem po łebkach:) Sieć 13 szkolnych obserwatoriów w jednym województwie? No, no - jeżeli pomysł wypali, to Kujawsko-Pomorskie rządzi! Wystarczy przyjrzeć się slajdowi nr. 5. Byle tylko nie zadziałał typowy dla nas schemat: "miało być tak pięknie, a wyszło jak zwykle". No, zobaczymy.
Update 22 listopada 2011
Astrobazy mają być sposobem na kosmiczną szkołę - tak przynajmniej twierdzi Newsweek. Ja zaś tymczasem przechodzę do jednej z mgławic

Brak komentarzy: