środa, 13 lipca 2011

Mój (twój) Księżyc

I:\pappert\guideddiscovery\gwiazdygwiazdozbioryplanety\index.htm
Ostatni tydzień zanim wrócę do Indiego. Tymczasem zastanawiam się, jak podsumować posty związane z Księżycem. Korci mnie, aby po powrocie znad morza pobawić się na poważniej którymś z tych projektów o których informacje tak chętnie chomikowałem na blogu. Tylko od czego by tu zacząć? Może zatem zróbmy tak - na początek niech będzie może ta mapa:
Jest chyba w sam raz, tak pośrodku pomiędzy prostymi mapkami a produkcjami o których wspomniałem w "Księżycu Argusa i Alana Chu". Dorzućmy teraz wybrane projekty z GTTP - właśnie ich całe archiwum powoli spływa mi na dysk. Umieśćmy sobie pod ręką archiwum z Mikroobservatorium. Dorzućmy do tego jeszcze wszystkie teksty związane z Księżycem i chyba "zalążek" pod jakiś projekt mamy gotowy:) Pozostanie jeszcze wybrać główne narzędzie - rzecz jasna, WWT:)

Brak komentarzy: