wtorek, 13 sierpnia 2013

Gra Endera

I:\pappert\guideddiscovery\gwiazdygwiazdozbioryplanety\unawe\UniwerseInABox\littleprince\mapa\Mapa.htm
"Dorośli poradzili mi, abym porzucił rysowanie węży zamkniętych oraz otwartych i abym się raczej zajął geografią, historią, arytmetyką i gramatyką. W ten sposób. mając lat sześć, porzuciłem wspaniałą karierę malarską. Zraziłem się niepowodzeniem rysunku numer 1 i numer 2. Dorośli nigdy nie potrafią sami zrozumieć. A dzieci bardzo męczy konieczność stałego objaśniania. Musiałem wybrać sobie inny zawód: zostałem pilotem." - Antoine de Saint-Exupéry
  
"Żeby wychować geniusza, trzeba zacząć jak najwcześniej. Wiedzą o tym nie od dziś rodzice tudzież nauczyciele z przerostem ambicji. Stracone dzieciństwo jest, według nich, rozsądną ceną za wielkość i sukces. Bo dzieciństwo przecież i tak w końcu przemija, a blask chwały będzie przez długie lata opromieniał tę psychiczna ruinę, w jaką zmieni się ów szczęśliwiec, który bez udziału własnej woli otrzymał życiową szansę rozwoju i został skazany na sukces. " - Puella_aeterna
Pojęcia nie mam, jaki to będzie film. Niemniej obejrzę. Choćby ze względu na efekty specjalne i scenografię, które sądząc po zajawce są całkiem, całkiem. A jeśli ekranizacja powieści Card'a okaże się taka sobie? Cóż, ostatnio miałem przyjemność zobaczyć klonowanie się Cruise'a i jakoś mnie to nie zraziło ... . Nie ma jednak co gdybać, premiera "Gry Endera" ma mieć miejsce w listopadzie, teraz natomiast jak to ostatnio modne bywa możemy być "in touch" dzięki takim stronom jak www.lionsgatesocial.com/endersgame/ czy http://www.if-sentinel.com/

THIS IS NOT A GAME.  THIS IS WAR.

The I.F. shapes and trains tomorrow’s leaders. Humanity’s survival depends on young minds like yours.

No właśnie. W co my właściwie gramy?

Brak komentarzy: