wtorek, 20 sierpnia 2013

Sen o lataniu

I:\pappert\guideddiscovery\gwiazdygwiazdozbioryplanety\unawe\UniwerseInABox\littleprince\box\eteroplane\Eteroplan.htm
Coś drewniany ludek zasnąć nie może. Ja chyba też, więc przerzuciłem zrobione na szybko zdjęcie, specjalnie nie przejmując się czy dobrze naświetlone jest czy nie. Jako scenerię wykorzystałem monitor, na którym widać kadr z traileru "Dream to fly" będącego zapowiedzią seansu stworzonego przez Planetarium Niebo Kopernika. Jego premiera będzie mieć miejsce w październiku, gdzie będzie między innymi pokazywany w ramach konferencji Communicating Astronomy with the Public 2013. Tymczasem zachęcam do obejrzenia dłuższej wersji trailera, którą znalazłem na Vimeo.
A w międzyczasie drewniani chłopcy wzięli się do kombinowania. Mam skrytą nadzieję, że nie zakończy się to tak jak ... w Małym Księciu. Mam tu na myśli początek, który zaczyna się od wypadku.

Brak komentarzy: