czwartek, 19 grudnia 2013

Wigilijka w Kolpingu

I:\pappert\guideddiscovery\WorldWideTelescope\pilots\kolping2013\kolpingindeks.htm
Tak oto zakończył się tegoroczny "Mały Ksiażę":
Oba zdjęcia zostały wykonane w trakcie Wigilijki zorganizowanej przez Stowarzyszenie Rodzina Kolpinga w Oświęcimiu na którą miałem przyjemność zostać zaproszony przez Panią Przewodniczącą Urszulę Trojańską. 
Była to ciepłe, kameralne, przesympatyczne spotkanie. Bardzo dziękuję, że miałem przyjemność w nim wziąć udział.  Wigilijka miała miejsce w świetlicy mieszczącej się na Starych Stawach. Przypomnę, że druga ze świetlic mieści się przy Parafii św. Maksymiliana. Lokalizację obu placówek widać na poniższej mapce:

View WWT w Polsce in a larger map
Ze swojej strony przygotowałem krótką prezentację, puściłem również parę seansów wwt z "żelaznego repertuaru":  Mity sięgają gwiazdPiękno KosmosuSiedem SzczytówMalowany Kosmos i oczywiście Mały Książę.  Dzieciaki otrzymały również drobne pamiątki związane tematycznie z Europejską Agencją Kosmiczną. Miałem je dzięki Kamilowi Złoczewskiemu, astronomowi z "Nieba Kopernika". Dzięki serdeczne:)  Było to ostatnie z tegorocznych spotkań związanych z WWT.  Pozostaje mi jeszcze uzupełnić  tegoroczne podsumowanie.

Brak komentarzy: