czwartek, 26 grudnia 2013

Drugi dzień Świąt

I:\pappert\guideddiscovery\WorldWideTelescope\seanse\LittlePrinceAndFox\Feedback\Feedback.htm
Z prawdziwą przyjemnością "dobrze schowałem" otrzymane w tym roku kartki świąteczne. "Dobrze schować" oznacza zabezpieczyć tak, by nie utracić cyfrowej kopii w wypadku uszkodzenia komputera. Jedną z nich widać poniżej. Trochę przy niej majstrowałem, by w przyszłości lepiej kojarzyła mi się z nadawcą kiedy ponownie odwiedzę ten wpis. 
Ech, gdzie te czasy gdy człowiek cieszył się stosikiem papierowych kart. Dziś już takich nie robimy, szkoda.
Wysłuchałem sobie jednego z wykładów ks. prof. Michała Hellera. Jednego ze starszych, wygłoszonego jeszcze w 2009r. na Uniwersytecie w Szczecinie:

Nie tyle ze względu na jego treść, co na jego formę: spokojną, wyważoną, zawieszoną gdzieś pośrodku i nad światem miejscami zacietrzewionych komentarzy. Przy okazji odwiedziłem sobie ufundowane przez księdza Centrum Kopernika, linkując jeden z artykułów odnoszących się do Hawkinga oraz wykład profesora Jerzego Vetulaniego poświęcony relacjom pomiędzy neurobiologią a religią. Kiedyś pewnie jeszcze do tych treści wrócę ... może za rok?
Na chwilę poszedłem na spacer. Wieczorem zaś wykonałem parę telefonów. Ważnych. Takich, które się robi nie bo "wypada i trzeba koniecznie w Wigilię lub przed", lecz takie które można wykonać nawet za pięć dwunasta - właśnie w drugi dzień Świąt, który w zasadzie upłynął mi całkiem zwyczajnie. Od jutra pora się brać do końcoworocznego odliczania.

Brak komentarzy: