poniedziałek, 2 grudnia 2013

Mały Książę - polska wersja

I:\pappert\guideddiscovery\WorldWideTelescope\pilots\microsoft\MicrosoftIndeks.htm
I:\pappert\guideddiscovery\WorldWideTelescope\seanse\LittlePrinceAndFox\LittlePrinceAndFox.htm
I:\pappert\guideddiscovery\WorldWideTelescope\seanse\LittlePrinceAndFox\Feedback\Feedback.htm
Poniżej zamieszczam polską wersję prezentacji WWT "Our Little Prince"  wykorzystaną przez nas w trakcie konferencji CAP 2013

Tym razem wyposażona jest ona w oryginalną ścieżkę dźwiękową będącą fragmentem seansu "Podróże Małego Księcia" stworzonego przez zespół z Planetarium Śląskiego
Koniecznie warto zwrócić uwagę na udział Maćka Balcara, który użyczył swojego głosu Liskowi. Zrobił to świetnie,  jego interpretacja jest chyba najlepszą częścią całego seansu.  Powyższy fragment znajduje się również na jego kanale YouTube o czym zdążyłem już wspomnieć w tym tekście. Przypomnę jeszcze, że najlepiej jest oglądać ją w WWT po pobraniu pliku będącego podstawą powyższego renderu. Umieściłem go pod adresem: http://sdrv.ms/1g0daqu. Przed jego uruchomieniem trzeba również pobrać plik kolekcji oraz towarzyszącą mu grafikę, są one tutaj: http://sdrv.ms/18yzQfu.
A ja przed chwilą właśnie wróciłem z długiego spaceru. Jest nów, za tydzień czekają mnie jeszcze dość ważne dla mnie testy, a potem omówienie ich wyników już po Nowym Roku. W międzyczasie jeszcze jak dobrze pójdzie odwiedzę Oświęcim, a w nim świetlicę Stowarzyszenia Rodzina Kolpinga, z której dzieciaki dostarczyły większość prac wykorzystanych w prezentacji. Wypada mi podziękować, zwłaszcza że nie zrobiłem tego do tej pory.  Okazją będzie Wigilijka, którą planują 17 grudnia. Mówiąc szczerze, to właśnie dla tych dzieciaków powstała polska wersja seansu. Towarzystwo jest w większości małoletnie i niezręcznie by mi było puszczać im wersję angielską, z której najprawdopodobniej zrozumieli by niewiele. Choć kto ich tam wie - znajomość angielskiego u co poniektórych małolatów już nie raz potrafiła mnie zadziwić. I tak w zasadzie kończy się historia, która rozpoczęła się tutaj ... choć kto ją tam wie, być może dopiero się rozpoczyna.

Brak komentarzy: