sobota, 22 marca 2014

3 x liny

I:\outdoordisk\petzlropetrip\RopeTrip.htm 
I:\outdoordisk\caves\Caves.htm

Powyżej materiał video pochodzący z Petzl Rope Trip. Warto wiedzieć, że kolejna edycja jest w tym roku. Będzie mieć ona miejsce w Szwecji pomiędzy 29 a 31 maja. Przy okazji zlinkoawałem sobie takie materiały jak: PPE Inspection.   Poniżej fragment z presskitu CAVES:
 
Dorzucę sobie może jeszcze linki do: All about CAVES oraz Caves educational experiment setup. Są również jak widzę materiały o krasie, i to całkiem sporo.
No i na koniec, po lewej stronie obiegówka kursu speleo. Zrobiłem ją sobie za moich starych, dobrych czasów. Na ile aktualna jest teraz? Jeszcze nie sprawdziłem, lecz mi w zupełności ona wystarcza, sprawdzę innym razem:) Ważne, że w końcu rozpracowałem sobie wszystkie z okolicznych wiaduktów. Tak trochę z nudów. Są tacy, co twierdzą że bardziej interesujące jest fotografowanie podbiałów. Pewnie mają rację. Podbiały są fajne, brakuje mi jednak zdjęcia. Będzie ten podbiał?

Brak komentarzy: