niedziela, 2 marca 2014

Jest sobie takie miejsce ...

I:\outdoordisk\DzienDzieckawCNK\DzienDzieckaCNK.htm
I:\pappert\guideddiscovery\WorldWideTelescope\pilots\camk\CAMK.htm 
Jest sobie takie miejsce w Warszawie które mogę odwiedzać stale. Mam na myśli Muzeum Techniki i Przemysłu NOT. Tak było i tym razem. Mając do powrotu nieco czasu, spędziłem w nim przeszło godzinę:

Po raz kolejny podziwiałem szybowiec Otto Lilienthala, makiety statków kosmicznych z programów Apollo i Gemini, starałem się wczuć w ten miniony czas gdzie ludzie chyba mieli w sobie więcej pasji nietrwonionej  w budowanie wizerunków na Facebooku. Przechadzając się po prawie pustych salach starałem się wczuć w ten czas. Jest sobie takie miejsce ... bez interaktywnych bajerów, bez nadmiaru publiki, w samym centrum Warszawy. W sam raz, by je odwiedzić jeśli mamy nieco wolnego czasu zanim odjedzie autobus czy pociąg zabierający nas do domu.

Brak komentarzy: