niedziela, 23 marca 2014

Współczucie

I:\pappert\guideddiscovery\sillyquestion\250\250.htm
I:\pappert\guideddiscovery\sillyquestion\compassion\compassion.htm
Idąc śladem wykładu profesora Vetulaniego trafiłem na to:

Introduction of the eBook "Compassion. Bridging Practice and Science" by Tania Singer from ReSource Project on Vimeo.
Trening współczucia, hmm, czego to ludzie nie wymyślą. Do tego e-book, bite 531 stron w różnych formatach.  Jak się nim posługiwać, widać poniżej:

Introduction of the eBook "Compassion. Bridging Practice and Science" by Matthias Bolz from ReSource Project on Vimeo.
Można go przejrzeć on-line. Przekartkowałem szybko, więc na razie będę ostrożny z oceną. Jestem jakoś troszeczkę sceptyczny, niemniej mogę się mylić zatem temat niech wisi na blogu jako całkiem niezły przegląd tego, jak współczucie jest postrzegane przez jedną z neuropsychologów. Z mojego punktu widzenia chyba prościej  współczucie wytrenować zatrudniając się jako wolontariusz w jakiejś ochronce lub w hospicjum niż przedzierać się przez opasłe e-booki. Ale jak ktoś lubi ...
Dwadzieścia osiem dni do Świąt. Dobrze by było popatrzeć do przodu, ja jednak wciąż patrzę w przeszłość.

Brak komentarzy: