środa, 27 kwietnia 2011

Czas wracać na Ziemię ...

I:\orbiter\ch7\wracamynaziemie\backtoearth.htm
Wot, tiechnika. Choć mamy w symulacji rok 2023, MIR jak nowy. Wszystko za sprawą tutoriala poświęconego powrotowi Delty Glider IV na Ziemię. Sprawdźmy jeszcze: serwer EuHou jak widzę (mam nadzieję że ty też) działa bez zarzutu. Mam takie wrażenie, że niebawem zaczną pojawiać się na nim polskie wersje tych filmików. No, ale zawsze się mogę mylić;) Zobaczymy. AeroBrakeMFD oraz BaseSyncMFD zainstalowane, nad Wideawake International właśnie wstaje nowy dzień. Mogę zatem spokojnie wracać na Ziemię;)

Kiedy w ubiegłym roku pisałem: "Ciężko mi trochę idzie pożegnanie z doktorem Jonesem. Piszę tego posta jak gdyby od końca, wrzucając to, co jak mi się wydaje powinno znaleźć się w podsumowaniu naszej gry. Właśnie wylądowało obok zdjęcie przedstawiające Thomasa Alvę Edisona, którego, a jakże, Indy poznał osobiście bodajże w 1916r. Pomógł mu wówczas w odzyskaniu skradzionych planów wynalazków, za co Edison zrewanżował się pożyczając młodemu Indiemu prototyp jednego z samochodów." byłem przekonany, że nieprędko ponownie spotkam się z Indianą. Wygląda jednak na to, że myliłem się. Czy wiedzieliście, że Jones podobno poszukiwał Bursztynowej Komnaty? Może to być możliwe - w dzienniku doktora, pomiędzy czwartym maja 1945 a 1953 rokiem wydaje się być pewna luka. Sprawdzam dalej - w 1947 roku Jones jest zaangażowany w poszukiwania Piekielnej Maszyny. Pozostaje zatem okres pomiędzy 1945 a 1947 rokiem, kiedy Indiana pracuje już dla OSS. Temat zatem zapowiada się ciekawie, zwłaszcza że w historii widocznej poniżej Bursztynowej Komnaty sporo jest polskich śladów. Wśród miejsc, gdzie może być ona ukryta są między innymi wymieniane: Kraków, Pasłęk, Giżycko, Bolków, Góry Sowie, Olecko, Nysa oraz Szklarska Poręba. Mówi się także, że była ona przewożona w samolocie, który spadł do jeziora Resko Przymorskie – koło Rogowa. Tak czy inaczej, wygląda na to że w parę miejsc będę musiał zajrzeć - najlepiej rozpoczynając tam, gdzie zakończyłem ostatnio.

Brak komentarzy: