środa, 22 stycznia 2014

TED - następne kroki

I:\pappert\blendedlearning\tedstepbystep\TEDstepbystep.htm
Wróciłem właśnie niedawno z Warszawy. Oj, nie mam zbyt wiele czasu by się zajmować blogiem, nie mam. Lecz skoro postanowiłem sobie napisać ciąg dalszy o TED'zie, niech będzie może na początek wystąpienie z New to TED?, które najbardziej zapadło mi w pamięci:

W pełni się z nim zgadzam i przyznaję, że wyprostowało ono u mnie parę stereotypów. Druga sprawa - dzięki niemu nie zapomnę o Oli, której prezentację można przejrzeć klikając tutaj. Jest ona informatykiem oraz oficerem naukowym w Nigeryjskiej Agencji Kosmicznej, która może pochwalić się pięcioma satelitami umieszczonymi na orbicie w latach 2003-2011.
Wracając jednak do tematu posta - jeśli chodzi o następne kroki warto: 1. Zarejestrować się na TED'zie. Można sobie to ułatwić dzięki możliwości połączenia konta TED'u z profilem Facebook'a. Rejestracja daje między innymi możliwość otrzymywania informacji o nowych wystąpieniach, zapamiętywania ulubionych wystąpień, umożliwia nawiązywanie kontaktów z innymi osobami zarejestrowanymi na portalu oraz brania udziału w dyskusjach. 2. Przejrzeć Help. 3. Odwiedzić Ted-Ed. Dla mnie to najciekawszy element portalu. Zawiera on narzędzia umożliwiające przekształcenie filmów w materiał lekcyjny poprzez dodanie własnych notatek, linków, zestawów pytań etc. Na ile to jest przyjazne - jeszcze nie wiem. Napiszę o tym, jednak może nie za tydzień lecz ... kiedyś.

Brak komentarzy: