niedziela, 23 marca 2008

Pocztówki z orbity.

Rozpocząłem nową symulację. Tutaj zamieściłem kopię scenariusza wykonaną tuż przed startem: postcardsfromorbit\beforestart.scn.
Grafika powyżej przedstawia wszystkie istotne dane przed rozpoczęciem symulacji. Grafika poniżej przedstawia zapisany stan symulacji w momencie jej przerwania:
Zapis stanu symulacji w momencie gdy ją przerwałem jest zapisany tutaj: postcardsfromorbit\postcards01.scn
Album z grafikami przedstawiającymi wejście na orbitę jest tutaj.
Będę chciał przetestować między innymi następujące rozszerzenia:
Pozostaje mi jeszcze do wykonania parę wydruków. Chciałbym mieć w jednym miejscu w postaci kart wszystko, co może się przydać do demonstracji Orbitera. Tymczasem wczoraj przeglądałem sobie Basics of Space Flight. Podążając za zawartymi tam hiperłączami znalazłem:
proste modele spektroskopów: http://www.uwm.edu/~awschwab/specweb.htm#top
wykaz stron zawierających opisy różnych eksperymentów: http://www.ipl.org/kidspace/browse/mas6000





Brak komentarzy: