czwartek, 6 marca 2008

Zadania dla Delty - rozwiązania.

Zacząłem rozwiązywać zadania, które nakreśliłem w jednym z poprzednich postów. Jeżeli chodzi o zdjęcie, to najlepsze jakie udało mi się zrobić wygląda tak:Właściwy obiekt jest uchwycony po prawej stronie. Powiększenie w centrum obrazu zostało dorobione przy pomocy Painta.
Jeżeli chodzi o manipulowanie parametrem PowerUpStep, to dopiero składnia PowerUpStep 0 wywarła efekt: W każdym innym przypadku po powtórnym uruchomieniu Orbitera parametr ten ustawiał się automatycznie na 6. Scenariusze, przy pomocy których testowałem to ustawienie zostały zapisane tutaj.
Kosmiczną wycieczkę rozpocząłem od wczytania scenariusza trip.scn.
Trip
Cały jej przebieg został zapisany w albumie widocznym wyżej. UFF - niewiele brakowało! Jak się wydaje 30km to limit bezpiecznego oddalania się od statku.
Jeżeli chodzi o fotografowanie ISS'a oraz MIR'a, to przy takich prędkościach i odległościach lepiej o tym zapomnieć.
Pozostały jeszcze zdjęcia tego samego obszaru nocą i za dnia.
Oto widok nocny:
Scenariusz: cel01.scn

A to widok dzienny:


Scenariusz: cel01b.scn

Brak komentarzy: