niedziela, 27 czerwca 2010

Przerwa na Układ Słoneczny.

Wczoraj mieliśmy finał Indiany. Podsumowanie napiszę sobie w następnym tygodniu. Wrzucę wówczas na bloga zarówno część zdjęć jak i zestawienie tekstów. A tymczasem, w ramach poimprezowego odstresowania się .... To znalazłem u Bruce'a na jego blogu:
Gdy zapytałem go, gdzie widział powyższy model odpowiedział mi, że w muzeum Cite de l'Espace znajdującym się w Tuluzie i że jeszcze o nim więcej napisze. Trzymam za słowo i czekam na obszerniejszy tekst:) A przy okazji - podobnie jak Bruce chciałbym mieć coś takiego w swoim ogródku:) Niestety, ogródek mam współdzielony - poza tym nawet gdybym miał go na wyłączność, moja żona chyba była by sceptycznie nastawiona do podobnego projektu. Cóż zatem pozostaje? Wycieczka do Tuluzy - to oczywiste, lecz daleko. Bliżej są Izery, Żagań, oraz zapewne inne projekty, których jeszcze nie znam. Przypomnę również tekst o rozmiarze Wszechświata, kompaktowy kosmos, oraz Układ Słoneczny paskami opisany. No i na koniec - MiniMax.

Brak komentarzy: