piątek, 30 lipca 2010

Second astronomy.

Niestety, nie udało mi się pomimo szczerych chęci uruchomić klienta Second Life na moim kompie. Coś się żre - jeszcze nie wiem co. Być może trzeba będzie zastosować którąś z alternatyw. Dlatego grafika, którą widać poniżej nie jest moja, lecz pochodzi z serwisu Second astronomy, który choć skończył się Międzynarodowy Rok Astronomii ma się dobrze. A wszystko dzięki sponsorom. Wracając jednak do grafiki:Przedstawia ona budynek, gdzie mieściły się prace artystów związanych z IAAA. Był to wirtualny odpowiednik wystawy The Artists' Universe, z której reprodukcje można zobaczyć tutaj. Ponieważ do Second Astronomy będę jeszcze wracał, pozwoliłem sobie jeszcze wykonać mapę:
Mam nadzieję, że będzie ona przydatna nie tylko dla mnie:) Dla tych, którzy nie lubią map mam to:
View more presentations from JacekKupras.
Każdej grafice przyporządkowane jest odpowiednie hiperłącze.

Brak komentarzy: