piątek, 16 lipca 2010

Spóźniona przesyłka.

Przesyłka, którą otrzymałem przed paroma dniami sprawiła mi na tyle dużą frajdę, że postanowiłem w końcu o niej napisać. Została ona wysłana przez Jerryego Woodfill'a, o którym zdążyłem już napisać w Zaginionych lekcjach. Była ona odpowiedzią na moją prośbę o przesłanie wersji offline serwisu The Space Educator's Handbook. Wraz z pustą płytką DVD wysłałem ją przeszło miesiąc temu i już myślałem, że nic z tego nie będzie. Poniżej zamieszczam jeszcze skany ulotki znajdującej się w korespondencji ze Stanów: Oraz adres, na który należy pisać wysyłając pustą płytę DVD: Jerry Woodfill, ER7, NASA JSC, Houston, Texas 77058. Rzecz jasna wypada również napisać parę słów. Przypomnę jeszcze, że w podobny sposób można wzbogacić się o stację kosmiczną, kurs Scratcha, a nawet certyfikat potwierdzający fakt uczestnictwa w marsjańskich eksploracjach. Wybierać jest w czym:)

Brak komentarzy: