poniedziałek, 19 lipca 2010

Nowy Orbiter.

Wczoraj w końcu zainstalowałem i skonfigurowałem sobie najnowszego Orbitera. Przed chwilą przerzuciłem na Slideshare jego manual:
Najlepiej rzecz jasna przeglądać go w trybie pełnoekranowym. Na Slideshare umieściłem również moje notatki z instalacji:
Orbiter2010
View more presentations from JacekKupras.
Przepraszam, że są one spisane w postaci map. Pokrótce: linki skojarzone z gałęziami prowadzą do archiwów, które należy pobrać. Numery natomiast oznaczają kolejność ruchów przy ich rozpakowywaniu. Ogółem stworzyłem sobie parę instalacji, z których cztery najważniejsze opisałem mapami:
Proces instalacji jest generalnie analogiczny jak w przypadku Orbitera 2006. Wystarczy w określonej kolejności rozpakować pobrane wcześniej archiwa. Można to również zrobić przy pomocy instalatora - ja jednak nie preferuję tej metody.
Rzecz jasna to jeszcze nie koniec instalacji. Trzeba będzie podrasować jeszcze troszeczkę to i owo dodatkami, których lista znajduje się na forum Orbitera.

Brak komentarzy: