sobota, 28 kwietnia 2012

Widziałem orła cień ...

HandsOnLife: I:\pappert\przyroda\Przyrodaindeks.htm
Coś dla odmiany nieastronomicznego. Uchwycona na kadrze poniżej rodzinka wygląda mi na bieliki amerykańskie
Najważniejsze jest jednak, że każdy może ją pooglądać na żywo.  Dodatkowo w wątku znajdującym się poniżej okienka z transmisją live znajduje się mnóstwo informacji poświęconych biologii bielików. Co ciekawe, wygląda na to że kamerka posiada możliwość zmiany ujęć. To zdjęcie wykonałem jakąś godzinę później:
Mam jeszcze zbliżenie głowy jednego (jednej?) z potomstwa:
Opiekę nad kamerkami (i filmowanymi ptakami) sprawują ludzie związani z projektem Raptor Resource Project, którego celem jest ochrona populacji ptaków drapieżnych.
Na powyższy serwis trafiłem w dość zabawny sposób, otrzymując informację o mającej rozpocząć się niebawem (o 20) transmisji VisualMoonbounce, w ramach której polecą na Księżyc chyba również obrazki z Polski o których wspomniałem post niżej

Brak komentarzy: