sobota, 28 kwietnia 2012

W imieniu przedszkolaków;)

MoonKAM: I:\orbiter\ch7\moonkam\MoonKam.htm
Od MoonKAM w przedszkolu w Górznej
Z upoważnienia przedszkolaków z Górznej przed chwilą poprosiliśmy o kolejne kody do MoonKAM'u;) Skoro zaś już o przedszkolakach (i dzieciach szkolnych) mowa, do 10 maja można przesyłać prace na konkurs Moja wyprawa w Kosmos, zorganizowany przez Fundację Challenger Gdańsk. Te z prac, które już zostały przysłane mają szansę wziąć również udział w finale innego konkursu, Lecimy na Księżyc i z powrotem na Ziemię:

Jego finał mieć będzie miejsce dzisiaj - nagranie z niego będzie można obejrzeć tu.
Wracając jednak do Mojej wyprawy w Kosmos - jak wspomniałem, prace można przesyłać jeszcze do dziesiątego maja, czasu zatem trochę jest. Dla tych, którzy chcą a nie bardzo wiedzą jak się do tego zabrać mam do zaproponowania jako źródło inspiracji  prace Waltera Myersa. Opublikowałem onegdaj jego Dom na kołach oraz Kawałek domu, dziś może aby być w temacie Moonward bound:
Prawa autorskie: Walter Myers Użyto za pozwoleniem. http://www.arcadiastreet.com/cgvistas/
Przedstawia ona astronautkę spoglądającą na Ziemię z luku wejściowego statku podążającego ku Księżycowi. Niebawem będzie musiała się ona schować do środka. Pozostawanie na zewnątrz statku podążającego z prędkością 25 000 mil na godzinę który niebawem rozpocznie hamowanie aby móc wejść na wokółksiężycową orbitę nie byłoby ani rozsądne ani bezpieczne.

Brak komentarzy: