środa, 30 stycznia 2008

Człowiek o smutnych oczach

Wczoraj podczas korekty posta dotyczącego zarządzania w rodzinie otrzymałam komentarz. Napisany on został w Portugalii przez niejakiego Davida Santosa. Mając link z ciekawości zerknęłam na jego bloga
Prowadzony jest w jego ojczystym języku, choć kilka wierszy zamieszczonych jest w języku angielskim. Blog został stworzony ku pamięci zamordowanej 9-cio letniej dziewczynki, Nurin Jaslin. Co ciekawe ma po kilkaset komentarzy do swoich postów. Postanowiłam więc, że napiszę do niego pytanie odnośnie treści jego bloga. Kim jest? Dlaczego wybrał taki temat? Z informacji jakie mogłam o nim uzyskać dowiedziałam się, że ma 50 lat, pracuje w branży edukacji, na Bloggerze jest od sierpnia 2006r, a jego stronę odwiedziło 63221 internautów.

1 komentarz:

david santos pisze...

Hello, Dorota.

Nurin Jaslin was a child of Malaysia with 9 years of age that was assassinated. Therefore, I forever dedicated to mine blogue in its honor. I am an old economist of 62 years of age that now studies philosophy and writes romance and poetry.

Thank you

David Santos