poniedziałek, 21 stycznia 2008

Kathy Peel

Kilka lat wstecz dostałam od męża książkę „Pracująca mama - poradnik menedżera rodziny” Kathy Peel. Zaskoczył mnie zarówno tytuł jak i sposób, w jakim autorka traktuje rolę tak przez wielu pogardzanej gospodyni domowej. Kathy Peel pisze, iż prowadzenie domu, to tak naprawdę „bycie szefem organizacji, w której codziennie podejmuje się setki decyzji, w której trzeba zarządzać majątkiem i zasobami, w której trzeba określić potrzeby zdrowotne i żywieniowe członków zespołu, w której podejmuje się decyzje finansowe dotyczące bieżących i przyszłych potrzeb, w której układa się plany bieżących i przyszłych działań, w której priorytetem jest tworzenie zespołu, w której zaczynają się i kończą kariery zawodowe. Tą organizacją jest moja Rodzina”.

Zaciekawiona, dotarłam do strony internetowej "Family manager" prowadzonej właśnie przez Kathy.

I tak zaczęła się moja przygoda z organizacją i zarządzaniem w rodzinie. Więcej - w następnym poście.

Brak komentarzy: