piątek, 19 grudnia 2008

Ostatni spacer (?)

Album zawiera screeny z wirtualnego spaceru kosmicznego, który jest możliwy w Wirtualnym Astronaucie po zdobyciu określonej ilości punktów. Tym samym prawie zamknąłem serię postów oznaczonych na tym blogu etykietą VA. Serię tą rozpocząłem postem Zostać astronautką, gdzie krótko omówiłem bloga prowadzonego przez Damaris Sarię. Kolejne posty kręciły się już wokół wspomnianego wyżej serwisu, chociaż nie brakło "skoków w bok". Przede wszystkim starałem się równolegle stworzyć jak najwięcej symulacji zrealizowanych przy pomocy Orbitera. Udało nam się zwiedzić imitację stacji kosmicznej. Uczestniczyliśmy w spotkaniu z astronautą. Powstały galerie screenów, które zapewne wykorzystam w przyszłości. Pozostaje mi jeszcze dokonać archiwizacji - i będzie można na razie zamknąć temat. Choć z drugiej strony - gdy coś się kończy, to coś się na ogół zaczyna.

Brak komentarzy: