niedziela, 1 lutego 2009

W stronę Księżyca.

Właśnie przed chwilą zainstalowałem sobie gadżet pokazujący aktualną fazę Księżyca, któremu w materiałach Solar System Ambassadors poświęcony jest luty. Powstał też album, w którym umieściłem na razie wykonane przy pomocy Mikroobserwatorium zdjęcie już nie pamiętam z kiedy:
Od Rok Astronomii: Luty
Kolejne dwa zdjęcia w toku - przed chwilą zleciłem ich wykonanie zarówno w sekcji Galileo jak i w sekcji Teleskop jako maszyna czasu. Zaktualizowałem jeszcze Orbitera (dawno się nim nie bawiłem): Do instalacji i druku pozostaje jeszcze Celestia Educational Activity: Primitive Earth and Moon. Po lewej stronie zamieszczam reprodukcję okładki 34 stronicowego scenariusza, który jest "zaszyty" w archiwum. Pisałem już o problemach, które dla mnie pojawiły się w momencie pojawienia się Celestii 1.5.1. Zmieniony mechanizm funkcjonowania hiperłączy spowodował, że moje tłumaczenia educationali przestały być aktualne i tym samym, niestety, znikły z serwera. Jak widzę, jedynie Marco Clunder zaktualizował swoją wersję. Niemniej, nie odpuszczę sobie aby przynajmniej nie przetestować najnowszego dzieła Franka Gregorio. Zwłaszcza że pierwsze próby wypadły już całkiem nieźle.

Brak komentarzy: