wtorek, 6 kwietnia 2010

Youpee!!

Właśnie otrzymałem potwierdzenie przydzielenia mi czasu na teleskopach Bellatrix Astronomical Observatory. A wszystko za sprawą maila, który wysłałem wczoraj na ten adres znajdujący się na stronie The Universe at your command.
Piszę o tym, gdyż ciągle są wolne sloty, zaś sesja jest przewidziana zwłaszcza dla osób nie posiadających żadnego obserwacyjnego doświadczenia (czyli takich jak ja)! Myślę, że naprawdę warto spróbować - zatem jeżeli czytasz ten post rozważ rejestrację! Nic ona nie kosztuje, a przygoda może być naprawdę fajna. W normalnych warunkach cena korzystania tego sprzętu oscyluje w granicach 20 euro za godzinę. Włosi (mam nadzieję) wiedzą co robią udostępniając teleskop laikom - zresztą w trakcie obserwacji asystuje na miejscu zawodowy astronom. W mailu zwrotnym otrzymałem instrukcje, jakie oprogramowanie mam sobie zainstalować. O moich przygotowaniach do sesji napiszę niebawem. I oby pogoda dopisała:)

Brak komentarzy: