czwartek, 13 sierpnia 2009

Majstersztyk.

Ważne jest, że posiada się wiedzę, która jest praktyczna, a nie teoretyczna – potrafię sam zbudować coś, co będzie pięknie działać. Wydaje mi się, że to czyni z nauk przyrodniczych jedną z najważniejszych i najatrakcyjniejszych ścieżek formowania młodych ludzi ku temu by mogli mieć udane życie, by wiedzieli jak w tym skomplikowanym świecie się zachować. W astronomii praktyka odgrywa główną rolę, ponieważ niebo jest blisko, a zjawiska w nim zachodzące są niesłychanie interesujące. - myślę, że cytat z wywiadu którego udzielił pan Lech Mankiewicz dla Polskiego Radia może doskonale pasować do strony, którą odnalazłem wczoraj. Szczególnie mikroskop z klocków lego - po prostu zwalił mnie z nóg.
Update (23 lipca 2010). Postanowiłem sobie jeszcze odnotować ofertę mikroskopów, tak na wypadek gdyby mnie coś podkusiło - a kusi mnie co raz bardziej:)
Mikroskop Delta Optical Genetic Pro Bino: drobne 1090 zł, ale naprawdę fajny.
Zapytanie o mikroskop Biomax Zestaw: Biomax - be, porady - cacy:)

Brak komentarzy: