poniedziałek, 31 sierpnia 2009

Mapa Celestii 4e i pewien blog.

Widoczna powyżej grafika przedstawiająca Celestię zawieszoną w pustce kosmosu w odległości 30 jednostek astronomicznych od Słońca oraz znajdująca się poniżej mapa to pamiątki po dzisiejszych moich zmaganiach z Celestią 4E. Z zaplanowanej instalacji nowego Mira wycofałem się, gdy w dokumentacji wyczytałem że potrzebuje on instalacji jeszcze paru dodatków. Pozostanę zatem przy starym, dostępnym w podstawowej dystrybucji Orbitera: Przedstawiającą go grafikę zamieszczam by mieć odniesienie do innych projektów tego typu. Na koniec, trochę z przekory, chciałbym polecić pewien blog: I jak wrażenia? Rozczarowani? Że tylko pięć postów? Że treść, pomimo poprawności to żadna rewelacja? Fakt. Jest to jednak pierwsze wypracowanie jakie udało mi się znaleźć zrealizowane w formie bloga. Nie mam tu pojęcia, czy było ono inspirowane przez nauczyciela, który podsunął uczniom inną formę wypowiedzi. A może to autorzy strony postanowili dość skromną treść "podrasować" nietypową formą? To bez znaczenia - liczy się dla mnie pomysł, szczególnie zaś prostota jego realizacji.

Brak komentarzy: