wtorek, 13 maja 2008

Sprzątanie nieco większe (Podróże z Celestią)

Zrobiłem w końcu sobie back-up archiwów instalacyjnych Podróży z Celestią. Powędrował on do szafy, na półkę, wraz z drugą płytką, którą nagrywałem jakiś czas temu. Zawartość płyty wygląda mniej więcej jak na rysunku obok. Zamieszczam go na wypadek, gdyby ktoś potrzebował listy na której będzie sobie robił notatki przy ściąganiu tych archiwów z Internetu. Są one wszystkie dostępne pod tym adresem. Dobrze jest przy tym pamiętać, że komplet zip-ów waży około 2,02 GB (bajtów: 2 169 593 856). Dobrze jest zatem mieć względnie szybkie łącze i (lub) sporo cierpliwości. Przypomnę jeszcze, że o Podróżach z Celestią pisałem w postach z 31 stycznia i 3 lutego, gdzie z grubsza opisałem procedurę instalacji pakietu. Od lektury tych postów radzę zacząć, gdyby ktoś chciał dokonać instalacji Podróży na swoim kompie. A skoro już o Podróżach mowa:
Pod tym adresem można znaleźć tekst, który kiedyś napisałem dla serwisu zajmującego się propagowaniem edukacji domowej.

Brak komentarzy: