wtorek, 29 kwietnia 2008

Gwiezdna talia - na Orbitera;)

Trochę z nudów bawiłem się dzisiaj talią Star Deck i Orbiterem. Wyglądało to tak:
Wczytałem scenariusz stardeckpasjans.scn, zawierający Deltę IV na orbicie, następnie zaś przestawiłem symulację w tryb planetarium:Potem uruchomiłem IrfanView, ustawiając ten program na wykonywanie zrzutów ekranu:Następnie zacząłem ciągnąć karty z talii. Po każdej karcie ustawiałem silniczkami korekcyjnymi Deltę tak, by konstelacja z karty znalazła się w centrum pola widzenia:Gdy otrzymywałem zadawalający widok, wykonywałem zrzut ekranu. Stworzenie albumu z 15 konstelacjami zajęło mi 32 minuty. Całkiem się przy tym fajnie bawiłem. Oczywiście, można użyć dowolnego innego programu astro. Ech, a gdyby tak jeszcze rozgrywka odbywała się grupowo? A gdyby mieć salę z rzutnikiem multimedialnym? Pomarzyć ...

Brak komentarzy: