środa, 18 marca 2009

Pocztówka z Jarnołtówka ...

Czasami mam problemy z wymyślaniem tytułów dla kolejnych postów. Wówczas najczęściej przychodzi mi do głowy coś sztampowego:) Z reguły tego nie piszę, dziś jednak zrobiłem wyjątek:)
Od jarnoltoweksmall
W ramach porządków - kolejny album. Tym razem z typowego, outdoorowego zlecenia realizowanego przeze mnie w ubiegłym roku. Typowa impreza integracyjna - ciąg zajęć bez specjalnej fabuły, zralizowany z całkiem sympatycznymi ludźmi w dość sympatycznym miejscu. Mam tu na myśli zarówno ośrodek Ziemowit FWP gdzie nocowaliśmy jak i otoczenie, którym są Góry Opawskie. Jak dla mnie "cool" - cisza i spokój - jak lubię. Na koniec jeszcze mała uwaga. Zwróćcie uwagę na tarasy widoczne na dachu ośrodka. Widok z nich na okolicę znajduje się na paru kolejnych zdjęciach, poczynając od tego. Jak na mój gust do obserwacji astronomicznych są w sam raz. Ziemowit posiada również całkiem przytulną salę konferencyjną. Nie miałem czasu, by móc ocenić LP, myślę że jednak na astrozjazd miejsce się może nadawać.

Brak komentarzy: