wtorek, 25 listopada 2008

Sztuka uważności.

Zdumiewające, ile magii i piękna można uchwycić obserwując najzwyczajniejsze zjawiska. Zdjęcie po lewej nosi tytuł Kropelkowa korona i pochodzi z albumu Kropelki znajdującego się w serwisie www.fmix.pl. Autorem zdjęcia jest użytkownik posługujący się pseudonimem Setulo.
Na serwis fmix trafiłem za pośrednictwem raklamy przesłanej mi przez portal 02, który z resztą jak mogę przeczytać w Regulaminie jest właścicielem serwisu. Kuszą: "za darmo i bez limitów". Ciekawe, na jak długo? Na razie po wejściu na ich stronę moje wrażenia są jak najbardziej pozytywne. Zdjęcia ładują się szybko, pokazy slajdów uruchamiają się płynnie i bez zacięć. Mam zatem nowego kandydata na miejsce przechowywania grafik , w momencie gdy pojemność mojego konta w Google Picasie się wyczerpie. Na dzień dzisiejszy w serwisie znajduje się przeszło 242 tys zdjęć, warto więc zacząć od najciekawszych z nich. Ułatwia to kategoria Wyróżnione.

Brak komentarzy: